Uudised

Rogersi ajaloomuuseum

Rogersi ajaloomuuseum

Rogersi ajaloomuuseum pakub reisi Rogersi ja Loode -Arkansase ümbruskonna ajaloo ja traditsioonide juurde. Selle alalised ja muutuvad eksponaadid, hoolikalt kohandatud haridusprogrammid ja eriüritused pakuvad haruldast pilku ajaloolistele sündmustele ja peentele seostele, mis seovad linna mineviku ja oleviku. Muuseum on kohalike kodanike vili, kes olid mures võimaliku kaotuse pärast. oma pärandit kaasaegsete muutuste valdajas. Nende püsivate murede lahendamiseks moodustas Rogersi linnavolikogu 1974. aastal muuseumi loomise järelevalveks muuseumikomisjoni. Nende jõupingutused muutusid reaalsuseks aasta hiljem, kui Rogersi ajalooline muuseum avati 1905. aastal Rogersi kesklinna pangahoone osaks. 1982. aastal koliti muuseum 1895. aastal asuvasse viie toaga telliskivihoonesse, mida tuntakse Hawkinsi majana. Kuid enamik kollektsioone puhkas endiselt kohalikus laos ja kulus veel viis aastat, enne kui nad said hoonesse kuvamiseks tuua. 1988. aastal lahendas Hawkins House'i võtme tiiva 5600 ruutjalga laiendus pikaajalise lahenduse ruumipiirang, mis takistas muuseumil kuvamast kõiki oma peamisi esemeid. Arkansase muuseumide ühing austas 1989. aastal täiustatud galeriid kui "aasta muuseumi". Rogersi ajaloomuuseum jätkas uute kõrguste suurendamist; järgnenud auhindade ja kokkulepete jada annab tunnistust selle populaarsusest ja olulisest kohast riigi pärandmuuseumide seas. 1999. aastal akrediteeris muuseumi Ameerika Muuseumide Assotsiatsioon. Muuseumi püsivateks tunnusteks on Hawkinsi maja, First Street, pööning, peamised eksponaadid, minieksponaadid, rändnäitused ja Caboose.


Noorematele külastajatele suunatud lastegalerii pakub praktilisi kogemusi minevikust. Lapsed saavad tutvuda "vanaema majaga", "vanaisa töökojaga", "telegraafi ja telefonivahetusbürooga" ning nautida tuletõrje algupärases Rogersi keskkoolis.

Tehke giidiga ekskursioon läbi keskklassi viktoriaanliku kodu, mis asub Hailey hoonest üle tee. Kodu on taastatud 1900 -ndate aastate alguses koos sisustusega, nii et tundub, et Hawkinsi perekond elab seal endiselt.


Ajalugu valmis juhtuma: Rogersi ajaloomuuseum avatakse uuesti 24. sept

See ait on üks Rogersi ajaloomuuseumi galeriide uutest lisandustest. (Viisakalt foto/Rogersi ajaloomuuseum)

Serena Barnett on oma “õnnelikku tantsu” pidanud juba umbes kuus kuud. Kuid ta teeb seda - vähemalt oma mõttes - kui Rogersi ajaloomuuseumi uksed avatakse külastajatele 24. septembril kell 10.00.

Ta tunnistab, et mitmed asjad on teisiti, kui uksed avanevad.

"Neljapäeval, reedel ja laupäeval oleme avalikkusele piiratud aja jooksul avatud," alustab ta. "Samuti lubame korraga maksimaalselt 18 külastajat, et aidata galeriides sotsiaalset distantseerumist. Ainult muuseumi galeriid on esialgu avatud. Puutuvad interaktiivsed alad, nagu lastegalerii ja vanaema pööning, samuti teadusraamatukogu jäävad suletuks kuni edasiste teadeteni. ”

Sellegipoolest "tahame kutsuda oma külastajaid vaatama kõiki meie galeriides tehtud muudatusi," ütleb ta. „Muuseumitöötajad on viimase kuue kuu jooksul teinud kõvasti tööd suletud uste taga, et värskendada ja täiendada paljusid väljapanekuid.

"Lisasime Natural State'i näitusele aida ja laiendasime Monte Ne näitust," loetleb ta. "Oleme lisanud mõned uued objektid ka muudesse galerii piirkondadesse. Peate lihtsalt ootama, millal me uuesti avame, et neid ise näha! ”

Hawkinsi maja on ekskursioonidele suletud, kuid see on tingitud varem planeeritud hooldustest, mis algavad kuu lõpuks, ütleb ta.

"Iga 10 kuni 15 aasta tagant peab majal olema värske värvikiht ja väiksemaid parandusi tuleb teha," selgitab Barnett. „Alates septembri keskpaigast värvime ümber nii seest kui väljast. Suur osa majast on praegu tühi, kuna oleme alustanud eelseisvate tööde ettevalmistamiseks kogumisasjade eemaldamist. ”

Ta lisab, et kõik, mis suvel juhtus, pole kohe nähtav.

"Kogude töötajad on olnud hõivatud meie uue veebikogude andmebaasi objektide digiteerimisega," jätkab Barnett. "Meie kollektsiooni 51 000 pluss objektist, mis on kataloogitud, on meil praegu saadaval üle 3000 kirje ja üle 4000 pildi ning me lisame neid pidevalt juurde."

Ja „haridustöötajad on tegelenud virtuaalsete programmide loomisega, näiteks AT HOME Kid's Craft Corner, meie igakuine ajalootund. Kuna klassiruumis programmeerimist sel aastal ei toimu, arendavad nad ka virtuaalset muuseumiplatvormi, et õpetajad saaksid veebisisule juurde pääseda videote ja allalaaditavate tegevuste kaudu. ”

Patroonid näevad mõnda veebipakkumist oktoobris Halloweeni ürituste ajal.

"Esimene üritus algab 3. oktoobril meie erilise Halloweeni väljaandega Kid's Craft Corner: kujundage covid-sõbralik mask," ütleb Barnett. „Lapsed õpivad lühikest ajalugu Halloweenist ja sellest, kuidas maskide kandmisest on saanud selle puhkuse tähistamise osa. Siis saavad nad seda jälgida, kui näitame teile, kuidas luua sel aastal oma covid-sõbralik Halloweeni mask.

"Kui lapsed või täiskasvanud soovivad oma Halloweeni maskide kujundusi näidata, võivad nad osaleda meie virtuaalses muuseumimaskide paraadis, mis on osa 30. oktoobril toimuvast Downtown Rogersi virtuaalsest Halloweeni paraadist," lisab ta. „Sisestamiseks postitage 14. oktoobriks #MuseumMaskParade2020, kasutades Facebookis või Instagramis oma maskiga selfie. Palume disainilahendustel lähtuda peresõbralikust Halloweeni teemast.

"Teine sündmus on meie üha populaarsem Ghost Walksi giidituur, mis toimub sel aastal virtuaalselt," jätkab Barnett. „Kuulake tõelisi lugusid mõrvadest, pahandustest ja kaosest! See sündmus toimub otse Zoomis kell 19.00. 28. oktoober. Kuigi see on tasuta üritus, on registreerimine Eventbrite'i kaudu avatud 1.-25. Oktoobrini. ”

Kuid just isiklik suhtlus rõõmustab Barnetti praegu.

"Külastajate ohutus on alati meie prioriteet nr 1," ütleb ta. „Sellepärast on meil uksed suletud alates märtsist. Siiski oleme kindlad, et oma ohutusprotseduuridega saame pakkuda turvalist muuseumielamust, et oma külastajaid tagasi tervitada. Olles hiljuti linnapea Hinesiga oma taasavamisplaane arutanud, tundsime, et oleme nüüd valmis muuseumi üldsusele uuesti avama. ”

Nüüd ütleb ta, et on aeg sellel rõõmsal tantsul "tervitada meie kogukonda tagasi".


Rogersi ajaloomuuseum: ajalugu, mis on tõeline, tõene ja lõbus!

Helistage rongikella. Helistage jaotuskilbile. Istuge 3000 naela betoontoolis. Rogersi ajaloomuuseumis saate teha kõike seda ja palju muud. Muuseum avati esmakordselt 1955. aastal linna kahesaja aasta tähistamise raames. Ajaloomuuseum on aastate jooksul muutunud ja kolinud ning avati just uuesti! See on uus, lõbus ja suurepärane koht Loode -Arkansase kohta lahedate lugude õppimiseks.

Kui mõtlete "ajalugu = igav", mõelge uuesti! See koht on pigem ajaloo lõbustuspark kui muuseum. Komplektis täissuuruses traktor ja lavatreener, vana vangikamber, rongimootori esiosa, lapsemõõtu köök ja palju muud. Teil on võimalus tegeleda tõeliste esemete ja koopiatega. See on ajaloomäng, lõpuni!
Teeme miniekskursiooni läbi uue muuseumi:

Hailey Building: siit leiate viis uhiuut galeriid, mis räägivad Loode -Arkansase lugu, alates kaetud vagunitest ja palkmajadest kuni Beaver Damini ja Rogersi hoone. Vaadake 1951. aasta Fordi traktorit ja palju lahedaid mudeleid ja aardeid.

Lastegalerii: siin toimub laste jaoks praktiline lõbu! Avastage vanaema maja, kus saate mängida 1950-ndate aastate köögis. Olge kommutaatoroperaator ja helistage tõeliselt sõbrale, kes asub teises toas „Telegraafi ja telefonivahetuse kontoris”. Libistage siseruumides alla või tehke tööd vanaisa töökojas.
Hawkinsi maja: saate tutvuda selle vana viktoriaanliku majaga, mis on restaureeritud 1900. aastate alguse mööbli ja kõigi tarvikutega. Tundub, nagu elaks Hawkinside perekond seal endiselt!

Key Wing: siit leiate rohkem praktilisi kuvasid ja pöörast lõbu. Riietuge vanaema pööningul, tehke kokk vana pliidi juures, sisestage vana kirjutusmasin ja palju muud. Võite ka külastada Rogersi kolme esimest kauplust, sealhulgas juuksurisalong koos kabega.

Eriprogrammid: igal kuul toimuvad muuseumis eriüritused, kontserdid ja üritused. Reedel, 8. märtsil on üks, mida saate tõesti kaevata!
Külastage kindlasti varsti uut Rogersi ajaloomuuseumi. Õppige natuke ajaloost ja nautige palju!


Rogersi ajaloomuuseum

Rogersi ajaloomuuseum on Bentoni maakonna suurim ja põhjalikum ajaloomuuseum. Muuseum on Rogersi linna osakond, mida juhib linnakomisjon. 1974. aastal asutatud muuseumi ülesanne on teenida kogukonda, harides avalikkust, säilitades kohalikku pärandit ning pakkudes kõigile rikastavaid ja nauditavaid kogemusi.

1974. aastal moodustas Rogersi linnavolikogu nõunik Opal Becki õhutusel ja vastuseks kodanike murele kohaliku pärandi kadumise pärast muuseumikomisjoni, mis jälgib linna ajaloomuuseumi loomist ja toimimist. Komisjon rentis ruumi 1905. aasta Rogersi kesklinna pangahoones ja hakkas koguma ajaloolisi esemeid. Komisjoni esimene esimees oli kodanikujuht Vera Key.

Oktoobris 1975 tähistas Rogersi ajaloomuuseum oma pidulikku avamist. Algusaastatel tegutsesid muuseumis suures osas vabatahtlikud. Seejärel palkas muuseum 1982. aastal oma esimese direktori Marianne Woodsi ja kolis oma hoonesse, Hawkinsi majja. See 1895. aasta viie toaline tellistest hoone oli sisustatud üheksateistkümnenda sajandi lõpu koduna ja avatud giidiga ekskursioonidele. Kuna maja oli palju väiksem kui vana pangahoone, pandi paljud kogud hoiule.

1987. aastal valmis Vera Key auks 5600 ruutjalga juurdeehitis, mis andis ruumi kogude hoiustamiseks, kontoriteks ja näitusegaleriideks. Palgati täiskohaga registripidaja ja kogud viidi tagasi muuseumi. 1989. aastal pälvis Arkansase muuseumide liit nende saavutuste eest muuseumi 1988. aasta “aasta muuseumiks”. Muuseumi teine ​​direktor Jan Harcourt ja registripidaja Marie Demeroukas juhendasid muuseumi sellel kasvuperioodil.

1992. aastal laiendas muuseum märkimisväärselt oma personali ja oli ainus muuseum Arkansases, kes sai üldist tegevustoetust muuseumiteenuste instituudilt - föderaalagentuurilt, kes jagab toetusi muuseumidele üle kogu riigi. Kaks aastat hiljem koostas muuseum esimese neljast rändnäitusest „Lõplik austus: surmaga tegelemine Victoria ajastul”. Muuseum alustas ka Hawkinsi saja projekti, kogudes üle 30 000 dollari, et teha Hawkinsi maja ulatuslik renoveerimine ja uuesti tõlgendamine. Lõpetatud projekt pälvis Ameerika Ühendriikide viktoriaanliku seltsi tunnustuse ja Arkansase ajaloolise säilitamise liidu auhinna „Excellence in Preservation through Restoration“.

1995. aastal andis linn muuseumile üle ajaloolise postimaja (ehitatud 1919. aastal), mis renoveeriti kasutamiseks hariduse ja kogude hoidmise lisana. Samal aastal läks muuseumi juhtimine üle kolmandale direktorile dr Gaye Blandile ja asutus sai Arkansase muuseumide assotsiatsioonilt taas aasta muuseumi auhinna.

1999. aastal akrediteeris Rogersi ajaloomuuseum Ameerika Muuseumide Assotsiatsiooni. 2004. aastal võitis see Arkansase muuseumide assotsiatsiooni auhinna “Aasta haridusprogramm” ja Ameerika Riigi- ja Kohaliku Ajaloo Assotsiatsiooni kiituskirja 2003. aasta kooliprogrammi “Van Winkle Story” eest. 2006. aastal ostis muuseum kinnisvara järgmise kümnendi jooksul kavandatud suureks laiendamiseks. 2013. aastal asus režissööriks John Burroughs.

Praegu on muuseumis näitusegalerii, kus on kaks püsieksponaati: “Esimene tänav”, mis on kolme Rogersi ettevõtte taasloomine ammu, ja “Pööning”, mis on lastele praktiline näitus. Lisaks sisaldab galerii kolme pöörlevat kohaliku ajaloo näitusepiirkonda ja spetsiaalset näitusegaleriid, kus muuseumis korraldatakse rändnäitusi erinevatest allikatest, sealhulgas Smithsonian Institution Traveling Exhibition Service. 1895. aasta Hawkinsi maja jääb muuseumi kogemuse oluliseks osaks ja külastajad on kutsutud ekskursioonidele, mida juhendavad töötajad või dotsendid. Muuseum pakub laias valikus sisemisi ja teavitamise haridusprogramme lastele ja täiskasvanutele ning avalikuks kasutamiseks on saadaval teadusraamatukogu. Muuseum paigutab ka eksponaate kogukonda ja seal on kümmekond „avastuskarpi”, mida saab laenata koolidele, skaudivägedele või kodukooli peredele.

Lisateabe saamiseks:
Muusa, Ruth. "Lühike ajalugu ja tugitooliekskursioon Rogersi ajaloomuuseumis." Painutatud Maakonna pioneer 22 (talv 1977): 12. – 15.


140 aastat ja loendamine: Rogersi ajaloomuuseum aitab linnal tähistada

Uuemate fotode hulgas, mis tähistavad Rogersi linna ajajoonel olulisi sündmusi, on see üks Walmart Arkansase muusikapaviljon, mis avati Rogersis 2014. aastal. (Courtesy Photo/RHM)

Vaadates Rogersi ajaloomuuseumi võtmetiivas fotodega täidetud seina, on direktoril Serena Barnettil ainulaadne vaatenurk linna viimase 140 aasta kohta, mida ta koduks nimetab. Ta näeb pilti esimesest rongist, mis 10. mail 1881 Rogersisse sõitis - seega möödunud nädala 140. sünnipäeva tähistamine - ja näeb fotovõistluse võitjat, mis loodi selleks, et tuua minevik olevikku.

Teel on Barnett, kes kureeris väljapanekut pealkirjaga "Rogers läbi objektiivi silma: 140 aastat fotodel ajalugu", kasvanud mõne isikliku lemmiku külge:

• Esimese maailmasõja väerong, mis väljus Rogers Frisco jaamast 1917. aastal. "Need mehed olid mõned enam kui 500 sõdurist, kes saadeti Rogersist ja kogu Bentoni maakonnast välismaale," selgitab ta. "See foto tõmbab mu südant nii kurvalt, et paljude nende meeste jaoks kujutab see pilt viimast korda, kui nad pidid koju minema."

• Foto, mis näitab rahvahulka, kes seisab muuseumi ees neljanda juuli kaheaastase paraadi ajal 1976. aastal.

"Rogersi ajaloomuuseum loodi 1975. aastal Rogersi USA kahesajalise pärandi projektina, et aidata säilitada meie kohalikku ajalugu," selgitab Barnett. "RHM avati 25. oktoobril 1975 oma esimeses asukohas First Street'i vana pangahoone sees. Viimase 46 aasta jooksul on RHM teinud kõvasti tööd, et saavutada oma eesmärk säilitada Rogersi ja selle ümbruskonna ajalugu. praegune direktor, mul on uhkus teatada, et muuseum on tänaseks kasvanud üle 60 000 kollektsiooniobjekti ja on hiljuti laiendanud oma võimalusi tulevase kasvu jaoks, lisades äsja renoveeritud Newt Hailey Fordi esinduse ja Eversole Collections hooned. RHM on ka praegu ainus Ameerika muuseumide liidu akrediteeritud muuseum Loode -Arkansases. "

• Ja 1946. aastal ehitatud Rogers Frisco Centennial Caboose'i pilt.

"Selle kinkis Rogersi linnale Burlingtoni Põhjaraudtee, kes ühines 1980. aastal Friscoga, Rogersi sajandaks aastapäevaks 1981. aastal," ütleb Barnett. "Nii paljudel siin kasvanud inimestel, kaasa arvatud mina, on meeldivad mälestused selle kabaose nägemisest iga kord, kui nad kesklinna külastasid. Viimase 40 aasta jooksul on sellest saanud Rogersi kesklinna ikooniline osa. Täna võib seda leida Kirsitänavad, kus kunagi asus vana telliskivist Frisco depoo, austusavaldus Rogersi raudtee minevikule. "

Just raudtee tõi Rogersiks saanud kogukonna ja andis sellele kogukonnale nime, selgitab muuseumi täiskasvanute programmide koolitaja Monte Harris, kes kureeris 6. novembrini näitusel teist sünnipäeva näitust "Rogers Founding Families". Trammeli galerii Hailey hoones. Linn nimetati Frisco raudtee juhataja C.W. Rogersi auks, kuid Harris märgib kiiresti, et asutati peresid enne linna.

"Näiteks aastatel 1834–1842 pidas Dennis Callahan talu orus, mis on tänapäeval Atalanta järve vee all," loetleb ta. "Aastal 1836 määrati John B. Dickson Bentoni maakonna esimese postkontori postimeistriks, mis arvatavasti asub Osage Springsis, mis voolab praegugi piirkonnas, mida tuntakse Pinnacle Promenade nime all.

"1850. aastatel asusid marssal ja Rebecca" Becka "Douglas tänapäeva Persimmon Streetile," jätkab Harris. "Marssal oli üks esimesi osariigi seadusandjaid, kes esindas Bentoni maakonda. Kui marssal 1873. aastal suri, müüdi tema kinnisvara Horsely perekonnale, kes kogus koos oma naabritega, sealhulgas Benjamin Franklin Sikesega raudteeõiguse ostmiseks 600 dollarit. -alustada ja alustada raudtee ehitamist Rogersis. "

Raudteega kaasnes kasv ", kui müüritised ja kivimüürid, nagu J. B. Myler ja vennad Matthewid, ehitasid ühe hoone teise järel," ütleb Harris. "Oakley perekond istutas mõned esimesed viljapuuaiad ja ühines hiljem paljude teiste jaemüüjatega, nagu JW Bryant, Wing Brothers, WR Cady, Charles Juhre, WR Felker, LE Karnes, perekond Stroud ja Oscar L. Gregory. Applegate'i perekond avas apteek ja AD Callison haldas matusebüroo äri. Erwin Funk redigeeris ajalehes linna edusamme, kuna tänapäevased imed nagu elekter, siseruumides asuvad vannitoad ja telefonid muutusid igapäevaseks mugavuseks. "

Harris ütleb, et näitusesse kaasatava isiku valimine oli muidugi keeruline, kuid "kronoloogiline töötamine ajaloouuringutega aitas luua tõeliste tegelastega lugu". Tema sõnul oli suurim probleem "kui vähe naisi tunnustati nende panuse eest ajaloo vanades versioonides".

Alles siis tundub asjakohane, et foto, mis on valitud 2021. aasta kujutamiseks alalisel näitusel "Rogers läbi objektiivi silma", tegi naine Gabrielle Campbell.

"Sellel on Campbell, kes seisab üksi Rogers Towne'i kino eesruumis, ja sotsiaalsed distantseeruvad kleebised põrandal, mis on märgiline märk sellest, milline näeb välja praegune" tavaline "meie pandeemiaga seotud maailmas täna," ütleb Barnett. "Foto esitati järgmise allkirjaga:" Kinod 2021. aastal: kinodes käimise uus reaalsus. Kuigi filmide näitamine oli piiratud, rentisid teatrid videomänguõhtuteks oma suured ekraanid. See oli filmi fuajee Rogers Towne'i kino vahetult enne sisse minekut. ""

"Tänapäeval võimaldavad mobiiltelefonid kõigil kaamera alati käeulatuses olla," mõtiskleb Barnett. "See on muutnud fotode tegemise lihtsamaks kui kunagi varem. Kas vajate tõestust? Vaadake lihtsalt, kui palju fotosid teil praegu kaameras on. Tegelikult on viimastel aastatel tehtud rohkem fotosid kui kogu fotograafia ajaloos. "

Kuid tal on kõik 140 aastat lõppenud.

MILLAL-10.00–16.00 Teisipäevast laupäevani kuni 6. novembrini

KUS - Rogersi ajaloomuuseumi Hailey hoone, 313 S. Teine St. Rogersis


Pressiteade

OKLAHOMA CITY & mdash Oklahoma ajalooselts teatab uhkusega, et Claremore'i ajaloomuuseumile ja Rogersi maakonna ajalooühingule Inc on antud toetusi Oklahoma pärandi säilitamise toetusprogrammi kaudu.

Claremore'i ajaloomuuseumile on antud 9 846 dollarit, millega rahastatakse muuseumis uut hoiustamislahendust, mis blokeerib akende kogude hoiuruumis, mis mõjutab praegu ruumi temperatuuri ja niiskust, samuti lisab soovimatut loomulikku valgust. Kuigi akendel on praegu UV -kile, et kaitsta toas asuvaid kollektsioone, aitab see uus riiul muude keskkonnaprobleemidega toime tulla.

"Claremore'i ajaloomuuseumil on hea meel saada seda toetust," ütles juhatuse esimees Steve Robinson. "Toetust kasutatakse meie muuseumiruumi täiendavaks täiustamiseks, pakkudes sisseehitatud kappe, mis mitte ainult ei anna rohkem ruumi, vaid ka blokeerivad akendest tuleneva kahjuliku valguse, mis seab meie kogud ohtu. Ilma selle toetuseta on meie muuseumil ei oleks vahendeid selle täiustamiseks. "

Rogersi maakonna ajaloolisele seltsile on antud 6750 dollarit, mis rahastab uusi teekonna märke, samuti QR -koodidega infosilte, et lisada täiendavat ajaloolist tõlgendust Totem Pole Park'ist teelt 66 ja Belvidere mõisast, mis asub Claremore'is.

"Rogersi maakonna ajalooselts on väga tänulik, et sai toetust Oklahoma pärandi säilitamise toetusprogrammist," ütles Rogersi maakonna ajalooühingu laekur Bobbie Cary. "See toetus võimaldab meil Ed Galloway Totemi pooluse pargis ja Belvidere mõisas lisada informatiivseid ja harivaid märke. Selle projekti eesmärk on rikastada nende saitide iga külastaja kogemusi ja see toetus aitab meil pakkuda hõlpsasti juurdepääsetavaid, meie külalistele huvitavat ja ajaloolist teavet. Hindame selle toetuse kaudu meie vastu üles näidatud usaldust ja anname endast parima, et kasutada raha mõistlikult. "

Kokku jagatakse toetusraha veidi üle 460 000 dollari, mille projektid ulatuvad kogude hooldamisest ja eksponaatide arendamisest kuni strateegilise planeerimise ja haridusprogrammideni. "See on selle toetusprogrammi jaoks alles teine ​​aasta. Kuna organisatsioonid lõpetavad oma eelmise aasta toetusprojektid ja näeme selle toetustsükli jaoks esitatud taotluste kvaliteeti, on selge, et selle järele on suur vajadus toetusprogrammi tüüpi, "ütles töötervishoiu ja tööohutuse toetuste administraator Nicole Harvey.

Oklahoma pärandi säilitamise toetuste programm on abiprogramm, mida pakub Oklahoma Ajalooline Selts ja mille eesmärk on julgustada Oklahoma ajaloo kogumist, säilitamist ja jagamist rohujuure tasandil kõikides osariikides. See toetusprogramm, mis on avatud hõimu- ja kohalikele omavalitsustele ning Oklahomas asuvale mittetulunduslikule ajaloolisele organisatsioonile ja on registreeritud Oklahoma riigisekretäri juures, pakub rahastamist vahemikus 1000–20 000 dollarit projektidele, mis on keskendunud kogudele, eksponaatidele ja programmeerimisele. Selle aastaprogrammi taotlused avatakse sügisel ja auhinnateated tehakse jaanuaris. Lisateabe saamiseks külastage veebisaiti www.okhistory.org/grants.

Oklahoma ajalooseltsi missioon on koguda, säilitada ja jagada Oklahoma osariigi ja selle rahva ajalugu ja kultuuri. Territorial Press Associationi liikmete poolt 1893. aastal asutatud OHS haldab muuseume, ajaloolisi paiku ja sidusettevõtteid üle kogu riigi. Oma teadusarhiivide, eksponaatide, haridusprogrammide ja väljaannete kaudu kroonib OHS Oklahoma rikkalikku ajalugu. Töötervishoiu ja tööohutuse kohta lisateabe saamiseks külastage veebisaiti www.okhistory.org.

Oklahoma ajalooselts | 800 Nazih Zuhdi Drive, Oklahoma City, OK 73105 | 405-521-2491
Saidi register | Võtke meiega ühendust | Privaatsus | Pressiruum | Veebisaidi päringud


Mälestusmärgi kohta

Will Rogersi enneaegse surmaga 1935. aastal algas kiiresti arutelu selle üle, kuidas austada Ameerika “kauboi filosoofi”. Arutelu mälestusmärgi ehitamise asukoha üle oli nimekirja tipus.

Betty Rogersi, Oklahoma seadusandliku kogu ja tuhandete üksikdoonorite abiga avati 4. novembril 1938 üldsusele Will Rogersi mälestusmärk Claremore'is, Oklahomas.

Kaunis paekivist rajatis sisaldab maailma suurimat Will Rogersi mälestusesemete kogu ja kõiki tema kirjutisi. Muuseumis on kaksteist galeriid, lastemuuseum, teater ja raamatukogu. Territooriumil on ka armas uppunud aed, kus Will Rogers, tema naine Betty ja mitmed pereliikmed on hauas.


Päikeseloojangulinnad

Aastatel 1890–1968 tõrjusid tuhanded Ameerika Ühendriikide linnad oma mustanahalise elanikkonna välja või astusid samme, et keelata Aafrika ameeriklastel neis elada. Nii loodi „päikeseloojangulinnad”, mis said nime sellepärast, et paljud tähistasid oma linnapiire tavaliselt siltidega „Neeger, Ära lase päikesel sinust alla minna Alixis” - Arkansase linn Franklini maakonnas, kus oli selline silt 1970. Aastaks 1970, kui päikeseloojangulinnad olid haripunktis, arvati enam kui pooled väljaspool traditsioonilist lõunat asuvatest kogukondadest välja afroameeriklased, sealhulgas arvatavasti üle saja linna kahe kolmandiku Arkansase loodeosas. Traditsioonilise lõunaosa valged elanikud tegelesid harva sellega, et hoidsid afroameeriklasi alla, kuid vaevalt neid välja ajasid. Seega pole veel kinnitatud ühtegi päikeseloojangulinna Arkansase kagukolmandikus, mis asub ida pool Brightstarist (Milleri krahvkond) Blytheville'i (Mississippi maakond) kulgevat joont, ning on ilmnenud vaid kolm tõenäolist kahtlusalust.

Arkansase päikeseloojangulised linnad ulatuvad küladest nagu Alix kuni suuremate linnadeni, nagu Paragould (Greene maakond) ja Springdale (Washingtoni maakond). Päikeseloojangul läksid terved maakonnad, näiteks Boone, Clay ja Polk. Mõned mitme maakonnaga piirkonnad hoidsid ka afroameeriklasi eemale. Näiteks Mississippi maakonnas määratles ajaloolane Michael Dougani sõnul punane joon, mis oli algselt maanteemõõtja märk, "surnud piiri", millest kaugemale ei pruugi afroameeriklased läände minna. See joon jätkus ilmselt kirdes Missouri Bootheelisse ja edelasse Lepanto (Poinsetti maakond), piiritledes üle 2000 ruut miili.

Kuigi enne kodusõda selliseid linnu polnud, eksisteerisid pretsedendid vabade Aafrika ameeriklaste välistamiseks. Juba 1843. aastal keelas Arkansas vabade mustanahaliste osariiki sisenemise ja 1859. aastal nõudis Arkansas, et sellised isikud lahkuvad osariigist 1. jaanuariks 1860 või müüakse orjaks. Veelgi enam, 1864. aastal võttis lojaalne Arkansase fraktsioon vastu uue osariigi põhiseaduse, mis kaotas orjuse, kuid välistas Aafrika -ameeriklaste osariiki kolimise. See põhiseadus ei jõustunud aga kunagi ning rekonstrueerimise ajal osalesid Aafrika ameeriklased poliitiliselt kogu osariigis. 1890. aastal oli igas maakonnas vähemalt kuus afroameeriklast ja ainult ühes oli alla kümne.

Seejärel sundisid valged elanikud ajavahemikus 1890–1940 Aafrika ameeriklasi Arkansases ja kogu põhjaosas „suurt taganema”. Selle „Rassisuhete nadiri” ajal saavutasid lintšid haripunkti ja ametiühingud ajasid aafrika -ameeriklased kõrvale sellistelt ametitelt nagu raudtee tuletõrjuja ja lihalõikur. Demokraat Jeff Davis kandideeris Arkansase kuberneriks aastatel 1900, 1902 ja 1904 ning seejärel USA senatis 1906. aastal muutus tema keel iga kampaaniaga aina negrofoobilisemaks. "Oleme neegriga teele jäänud," hüüdis ta. „Kui selle rassi jõhkrad kurjategijad…. pange pühad käed meie ilusatele tütardele, loodus on nii lõhestatud ja šokeeritud, et kohutav kokkulepe tekitab sotsiaalse kataklüsmi. ” Valged inimesed reageerisid vägivallaga. 1930. aastaks polnud kolmes Arkansase maakonnas üldse afroameeriklasi ja veel kaheksas vähem kui kümme, kõik Arkansase Ozarksis. 1960. aastaks ei olnud kuues maakonnas ühtegi afroameeriklast (Baxter, Fulton, Polk, Searcy, Sharp ja Stone), veel seitsmel oli üks kuni kolm ja veel ühel maakonnal kuus. Kõik neliteist olid tõenäoliselt päikeseloojangumaakonnad, kaheksa on kinnitatud.

Suur osa sellest alast oli kodusõja ajal olnud unionist. Kuni aastani 1890 olid valged elanikud säilitanud oma väikeste afroameeriklastega üsna head suhted, osaliselt seetõttu, et Aafrika ameeriklased ja valged mitte-demokraadid olid poliitilised liitlased. Seejärel muutsid valimisseaduse muudatused ja demokraatlik vägivald rassidevahelised koalitsioonid ebapraktiliseks. Nüüd ei maksaks olla midagi muud kui demokraat. Selle demokraatliku taassünniga liitudes vallutas Arkansase uuskonföderatsiooni natsionalismi laine: enamik Ozarki maakonna ajalugu, mis on kirjutatud pärast 1890. aastat, räägivad sõjast eranditult Konföderatsiooni vaatenurgast. Rohkem kui kunagi varem oli valgete elanike huvi afroameeriklastest distantseeruda. Just maakondades, kus elanikud olid olnud unionistid, tundusid valged elanikud sageli sunnitud end tõestama ülikonföderatsioonina ja avaldasid kõige tugevamat mustavastast kirglikkust.

Sageli oli afroameeriklaste väljasaatmine sunnitud. Näiteks Harrison (Boone'i maakond) oli 1890. aastate alguses olnud mõistlikult rahulik kaherahvuseline linn. ”Boone'i maakonna ajaloolase Ralph Rea sõnul ei olnud kunagi suurt neegripopulatsiooni,“ arvatavasti kunagi rohkem kui kolm või nelisada, aga neil oli oma kirik, ühiskondlik elu ja põhiliselt oli nende ja valgete vahel vähe hõõrdumist. ” Seejärel tungis 1905. aasta septembri lõpus valge rahvahulk vanglasse, kandis linnast välja mitu musta vangi, piitsutas neid ja käskis neil lahkuda. Seejärel mässasid mässulised läbi Harrisoni musta naabruse, sidudes mehed puude külge ja piitsutades neid, põletades mitu kodu ja hoiatades kõiki afroameeriklasi sel ööl lahkuma. Enamik põgenes ilma asjata. Three or four wealthy white families sheltered servants who stayed on, but in 1909, another mob tried to lynch a black prisoner. Fearing for their lives, most remaining African Americans left. Harrison remained a sundown town at least until 2002. Similarly, Mena (Polk County) had a small black population until February 20, 1901, when a mentally impaired African American badly injured a twelve-year-old white girl. A white mob then took him from jail, fractured his skull, shot him, and cut his throat. In the aftermath, Polk County’s black residents fled.

Some of these riots, in turn, spurred whites in nearby smaller towns to hold their own, thus provoking little waves of expulsions. The Boone County events probably led to ejections from neighboring counties. In the early 1920s, William Pickens saw sundown signs across the Ozarks. By 1930, the region’s total black population had shrunk to half its pre-Civil War total.

Sundown towns often allowed one or two African Americans to remain, even while posting signs warning others not to stay the night. In Harrison, for example, James Wilson met the 1909 mob at his door with a shotgun and protected his house servant, Alecta Smith. Later, she insisted that her name was Alecta Caledonia Melvina Smith, but she also let white people call her “Aunt Vine,” which played along with the inferior status connoted by “uncle” and “auntie” as applied to older African Americans and helped her survive in an otherwise all-white community. Several Arkansas counties and towns show a slowly diminishing number of African Americans between 1890 and 1940 because they did not allow new black people in, and those who remained gradually died or left.

Sundown towns have shown astonishing tenacity. In the early 1900s, for example, pioneering archaeologist Clarence Moore “dared not proceed beyond Lepanto” on the Little River, for fear of endangering his black crew members. Dan and Phyllis Morse note that “race relations remain strained in that region,” a polite way of saying that African Americans still do not and perhaps cannot live safely in that area a century later. Sundown towns have achieved this stability by a variety of means. Some townspeople painted black mules on barns or rock outcrops, signaling to all that no “black ass” was allowed to spend the night. In Mena, African Americans did not even have to stop to get in trouble. Shirley Manning, a high school student there in 1960–61, describes the scene: “The local boys would threaten with words and knives Negroes who would come through town, and follow them to the outskirts of town shouting ‘better not let the sun set on your black ass in Mena, Arkansas,’ and they often ‘bumped’ the car with their bumper from behind. I was along in a car which did this, once, and saw it done more than once.”

An undated newspaper clipping from Rogers (Benton County), probably between 1910 and 1920, tells of the terror that African Americans might encounter in sundown towns even during the day. A Bentonville (Benton County) contractor was building a brick building in Rogers and brought with him a black hod carrier: “A group of young men were gathered in the Blue saloon when the Negro entered, probably looking for his employer. The group seized the Negro and began telling what they were going to do with him.” They threatened to drop him in an old well in the rear of the construction site after they had hanged him, “but others objected on the ground that the odor from the ones already planted there was becoming objectionable to the neighborhood.” Eventually, they let “the trembling Negro” slip, “and in a matter of seconds, he was just a blur on the horizon.” The incident was meant to be funny, for had the men been serious, they could easily have apprehended the runaway, yet was not entirely in jest, for it accomplished the man’s unemployment, surely one of its aims.

Economic boycott has kept many African Americans out of sundown towns. As motel owner Nick Khan said about Paragould in 2002, “If black people come in, they will find that they’re not welcome here. No one will hire them.” Whites who might defy the ban face reprisals. In 1969, a choir from Southern Baptist College performed in Harrison. One choir member was black, and a couple put her up for the night, “but we worried lest our house get blown up,” remembered the wife. Despite being warned not to, Khan hired an African American to work at his motel in 1982 his transient clientele gave him a form of economic independence.

Sundown towns continued to form in Arkansas as late as 1954, when white residents of Sheridan (Grant County) rid themselves of their black neighbors in response to Brown v. Board of Education of Topeka, Kansas. The owner of the local sawmill and the sawmill workers’ homes was principally responsible. He made his African-American employees an extraordinary offer: he would give them their homes and move them to Malvern (Hot Spring County), twenty-five miles west, at no cost to them. If a family refused to move, he would evict them and burn down their home. Unsurprisingly, African Americans “chose” to leave. The few other African Americans in Sheridan—preachers, independent business operators—suddenly found themselves without a clientele. They left, too. Afterward, Sheridan developed a reputation for aggressively anti-black behavior. Some smaller communities in Arkansas may also have gotten rid of their African Americans after Pruun.

Hate groups have long been drawn to sundown towns. Harrison developed a large Ku Klux Klan (KKK) chapter that targeted striking railroad workers in the 1920s, hanging one from a railroad bridge in 1923 and escorting the rest to the Missouri line. KKK leaders still live in the Harrison area. Gerald L. K. Smith, a radio evangelist and leading anti-Semite in the 1930s and 1940s, moved his headquarters to Eureka Springs (Carroll County) partly because it was an all-white town.

Historian Patrick Huber calls the expulsions by which Ozark communities became sundown towns “defining events in the history of their communities.” Nevertheless, despite that importance, or rather because of it, most sundown towns have kept hidden the means by which they became and stayed white. Sociologist Gordon Morgan, trying in 1973 to uncover the history of African Americans in the Ozarks, wrote, “Some white towns have deliberately destroyed reminders of the blacks who lived there years ago.” To this day, other than by oral history, sundown towns are hard to research, because communities took pains to ensure that nothing about their policy was written. The Rogers Historical Museum has done an exemplary job of preserving an example of this suppression. In 1962, the Rogers Daily News upset the local Chamber of Commerce by using the following language in a front-page editorial lauding a successful Fats Domino concert: “The city which once had signs posted at the city limits and at the bus and rail terminals boasting ‘Nigger, You Better Not Let the Sun Set On You in Rogers,’ was hosting its first top name entertainer—a Negro—at night!” The chamber called the newspaper editor to task and asked its public relations committee to “keep a close watch on future news reporting and take any appropriate action should further detriment to the City of Rogers be detected.”

Some Arkansas towns have long used their racial composition as a selling point to entice new residents. Mena advertised what it had—“Cool Summers, Mild Winters”—and did not have —“No Blizzards, No Negroes.” In its 1907 Guide and Directory, Rogers competed by bragging about its “seven churches, two public schools, one Academy, one sanitorium” and noted, “Rogers has no Negroes or saloons.” Not to be outdone, nearby Siloam Springs (Benton County) claimed “Healing Waters, Beautiful Parks, Many Springs, Public Library,” alongside “No Malaria, No Mosquitoes, and No Negroes.” The pitch worked: a 1972 survey of Mountain Home (Baxter County) residents found many retirees from Northern cities who chose Mountain Home partly because it was all-white. A reporter in Mena wrote in 1980, “It is not an uncommon experience in Polk County to hear a newcomer remark that he chose to move here because of ‘low taxes and no niggers.’”

For fifteen years after the 1964 Civil Rights Act, motels and restaurants in some sundown towns continued to exclude African Americans. Today, public accommodations are generally open. More than half of all Arkansas sundown towns have given up their exclusionary residential policies, mostly after 1990. Of fourteen suspected sundown counties in 1960, eight showed at least three African American households in the 2000 census. Additional “white” households now include “black” children, especially interracial offspring of white mothers from the community and black partners from elsewhere. The public schools of Sheridan desegregated around 1992, when students from two small nearby biracial communities were included in the new consolidated high school. In about 1995, a black family moved into Sheridan, and before the decade ended, it was joined by three more—slow progress, but progress nevertheless.

Some towns still merit the term, however. Smokey Crabtree, longtime resident of Fouke (Miller County), wrote in 2001:

As far back as the late twenties colored people weren’t welcome in Fouke, Arkansas to live, or to work in town. The city put up an almost life sized chalk statue of a colored man at the city limit line, he had an iron bar in one hand and was pointing out of town with the other hand. The city kept the statue painted and dressed, really taking good care of it. Back in those days colored people were run out of Fouke, one was even hung from a large oak tree…. As of this date there are no colored people living within miles of Fouke, so the attention getter, the means to shake the little town up isn’t “the Russians are coming,” it’s someone is importing colored people into town.

Sundown reputations persist. “Never walk in Greenwood or you will die,” a black Arkansas college student said in 2002. The 2000 census showed two African-American households in Greenwood (Sebastian County), however, so his information may be out of date. But such reputations can be self-maintaining.

Lisateabe saamiseks:
Crabtree, Smokey. Too Close to the Mirror. Fouke, AR: Days Creek Production, 2001.

Dougan, Michael. Arkansas Odyssey: The Saga of Arkansas from Prehistoric Times to Present. Little Rock: Rose Publishing Company, 1994.

Froelich, Jacqueline. “Race, History, and Memory in Harrison, Arkansas: An Ozarks Town Reckons with Its Past.” Sisse Race and Ethnicity in Arkansas: New Perspectives, edited by John A. Kirk. Fayetteville: University of Arkansas Press, 2014.

Froelich, Jacqueline, and David Zimmerman. “Total Eclipse: The Destruction of the African American Community of Harrison, Arkansas, in 1905 and 1909.” Arkansas Historical Quarterly 58 (Summer 1999): 131–159.

Harper, Kimberly. White Man’s Heaven: The Lynching and Expulsion of Blacks in the Southern Ozarks, 1894–1909. Fayetteville: University of Arkansas Press, 2010.

Jaspin, Elliot. Buried in the Bitter Waters: The Hidden History of Racial Cleansing in America. New York: Basic Books, 2007.

Jones, Catherine Ponder. “Terror at Night.” Lawrence County Historical Journal (2017, no. 2): 5–26.

Lancaster, Guy. “The Cotter Expulsion of 1906 and Limitations on Historical Inquiry.” Baxter County History 38 (April, May, June 2012): 26–29.

———. “‘Negroes Are Leaving Paragould by Hundreds’: Racial Cleansing in a Northeast Arkansas Railroad Town.” Arkansas Review: A Journal of Delta Studies 41 (April 2010): 3–15.

———. “‘Negroes Warned to Leave Town’: The Bonanza Race War of 1904.” Journal of the Fort Smith Historical Society 34 (April 2010): 24–29. Online at http://library.uafs.edu/sites/librarydev.uafs.edu/files/Departments/fshsj/34-01_complete_issue.pdf (accessed January 23, 2018).

———. “Nightriding and Racial Cleansing in the Arkansas River Valley.” Arkansas Historical Quarterly 72 (Autumn 2013): 242–264.

———. “‘…or Suffer the Consequences of Staying’: Terror and Racial Cleansing in Arkansas.” Sisse Historicizing Fear: Ignorance, Vilification, and Othering, edited by Travis D. Boyce and Winsome Chunnu. Louisville: University Press of Colorado, 2019.

———. Racial Cleansing in Arkansas, 1883–1924: Politics, Land, Labor, and Criminality. Lanham, MD: Lexington Books, 2014.

———. “Sundown Towns: Racial Cleansing in the Arkansas Delta.” Sisse Race and Ethnicity in Arkansas: New Perspectives, edited by John A. Kirk. Fayetteville: University of Arkansas Press, 2014.

———. “‘There Are Not Many Negroes Here’: African Americans in Polk County, Arkansas, 1896–1937.” Arkansas Historical Quarterly 70 (Winter 2011): 429–449.

———. “‘They Are Not Wanted’: The Extirpation of African Americans from Baxter County, Arkansas.” Arkansas Historical Quarterly 69 (Spring 2010): 28–44.

Loewen, James W. Sundown Towns: A Hidden Dimension of American Racism. New York: The New Press, 2005.

———. “Sundown Towns and Counties: Racial Exclusion in the South.” Southern Cultures 15 (Spring 2009): 22–47.

Morgan, Gordon D. Black Hillbillies of the Arkansas Ozarks. Fayetteville: University of Arkansas Department of Sociology, 1973.

Nichols, Cheryl Griffith. “Pulaski Heights: Early Suburban Development in Little Rock, Arkansas.” Arkansas Historical Quarterly 41 (Summer 1982): 129–145.

Pickens, William. “Arkansas—A Study in Suppression.” Sisse These “Colored” United States: African American Essays from the 1920s, edited by Tom Lutz and Susanna Ashton. New Brunswick, CT: Rutgers University Press, 1996.

“Possible Sundown Town in Arkansas.” The Homepage of James Loewen. http://sundown.afro.illinois.edu/sundowntownsshow.php?state=AR (accessed March 1, 2011).

Rea, Ralph R. Boone Maakond and Its People. Van Buren, AR: Press-Argus, 1955.

“The Real Polk County.” The Looking Glass: Reflecting Life in the Ouachitas 5 (January 1980): 16.

Research Collection. Rogers Historical Museum, Rogers, Arkansas.

Robles, Josh. “Amity’s Lost Black Community.” Clark County Historical Journal 33 (2006): 8–16.


Ajalugu

Founders of the organization began meeting informally in 1973 at the Rogers Park Library, 6907 N. Clark Street, an especially fitting site since the street has been a hub of social and economic activity in the community since its post-Civil War development. As the informal group grew, a permanent neighborhood historical society was formally established on July 28, 1975.

A few months later, on March 17, 1976, the Rogers Park Historical Society was granted an official charter from the State of Illinois. For several years, the new organization served the area of Chicago’s far north side usually identified as “Rogers Park,” sometimes differentiated as “East Rogers Park” and “West Rogers Park.” In actuality, this area encompassed the Chicago Community Areas designated by the city as Rogers Park and West Ridge, and on April 27, 1994, the organization officially changed its name to the Rogers Park/West Ridge Historical Society to recognize its service to both communities.

During the course of its history, the society has offered educational programs relating to the community, city, state, and nation. Since 1985, an annual house tour has highlighted the unique architecture of local residences and the stories of those who occupied its neighborhoods over the years.

For more than a decade, the society operated out of the homes of its founders, but in 1991, the group began a search for office space. While attending an event for S.P.A.C.E. (A Special Place for Arts, the Community, and Education), Executive Director Mary Jo Doyle and Board Member John Arcand were offered desk space to plan and organize events planned in conjunction with the Centennial of the annexation of Rogers Park and West Ridge to the city of Chicago in 1893. On October 1, 1991, the group moved into the Art Deco building at 6424 N. Western Avenue designed by William C. Presto, an associate of Louis Sullivan, who also designed the building on the southeast corner of Devon and Western Avenues.

In April 1993, Rogers Park and West Ridge celebrated the 100th Anniversary of annexation to the City of Chicago. The year-long Centennial celebration began in April 1992, with a parade and a community gathering named “Hands Across Ridge.” The success of the Centennial programs helped the society realize the dream of opening the Museum and Educational Research Center at 6424 N. Western Avenue in April, 1994. A major fundraising effort made it possible to purchase the building in October 1995.

In 1986, the Society began publishing a regular newsletter, initially called the RPHS Newsletter and renamed Ajaloolane in the Winter 1994-1995 issue. 1997. aastal Ajaloolane received the Award of Merit for publications from the Illinois Association of Museums. The victim of rising costs and changing technologies, the last printed issue of Ajaloolane was published in Winter, 2013. Subsequently, it was published as an online magazine until the passing of its long-time editor, Hank Morris, in late 2016. One additional issue was published in 2017, after which news updates, reports on Society activities and articles on neighborhood history have been incorporated into the Society’s website, which was first launched in 2001.

In 2000, the Society celebrated its 25th Anniversary with publication of an award-winning historical book, Chicago’s Far North Side: An Illustrated History of Rogers Park and West Ridge. This and a second book, Neighborhoods Within Neighborhoods: Twentieth Century Life on Chicago’s Far North Side, published in March 2002, remain popular publications, documenting the history of the community to the end of the 20th Century.

The society sold its long-time residence at 6424 N. Western on September 30, 2003. In a search for its new home, the group moved into an interim site at 7344 N. Western Avenue (in July 2004) and then made another move to 1447 W. Morse Avenue on December 12, 2010, while considering the possibility of acquiring the abandoned firehouse on Greenleaf Avenue just east of Clark Street as a permanent museum. Once the firehouse option was determined to be unfeasible, RPWRHS moved to permanent space at 7363 N. Greenview Avenue in August 2015, and refocused its efforts away from creation of a museum to the development of expanded educational programs and community outreach.

In 2016, an occasional, informal lecture series was renamed The Living History Speaker Program, providing free, open-to-all educational events that are held approximately bi-monthly, the location rotating across the three public library branches in Rogers Park and West Ridge spiced with an occasional visit to another neighborhood location. In 2014, the Society forged a partnership with graduate students in the Public History program at Loyola University, offering opportunities for students to develop and execute public history programs in the “real world” along with volunteers from the community. In 2017, this partnership resulted in the publication of the Society’s community cookbook, The World in One Neighborhood: The Varied Cuisines of Chicago’s Far North Side, as well as an expanded schedule of historic neighborhood tours and successful fundraising events. In 2018, the society will execute another student-proposed program, its first-ever Open Houses of Worship Weekend.


Vaata videot: 3 ЗОЛОТЫХ ПРАВИЛА. Camponotus cruentatus. СОДЕРЖАНИЕ. #Муравьи #Муравьинаяферма #ВГУМ (Detsember 2021).